Rəylər


Odalar temiz, derli toplu. Yatak konforluydu. Konumu müthiş... Daha ətraflı

Batuhan bey sağolsun her şey ile ilgili alakalı herşey. Çok... Daha ətraflı

Konum olarak çok iyi bir yerde yürüyerek deniz kenarına raha... Daha ətraflı

I stayed here for a week and was really happy with everythin... Daha ətraflı

Öncelikle resepsiyondaki beyefendiye teşekkür ederiz, çok ya... Daha ətraflı

Otel çok temizdi kahvaltısi da aynı şekilde temiz ve güzeldi... Daha ətraflı